Σελίδες

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

"Veronica"

This one never stops....

"Veronica"

Αγαπητέ φίλε,

Παρακαλώ δεν μιλάω ελληνικά, γιατί χρειάζομαι ένα forign εταίρο, thats γιατί αποφάσισε να μετατρέψει αυτήν τη messege σε εσάς, έτσι ώστε να μπορείτε να το διαβάσουν και να κατανοήσουν το σημείο μου.

Έχω ταπεινά συγγνώμη με κάθε σεβασμό για οποιαδήποτε αμηχανία δράση μου στο
επικοινωνήσουμε μαζί σας μπορεί να σας προκαλέσει, Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε σε κάθε τους πριν, αυτό είναι λόγω αυτής της μεγάλη ευκαιρία μπροστά μου στην οποία έχω ποτέ δεν θα θέλουν να χάσουν, αλλά για το γεγονός ότι δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου, Επομένως, θα ήθελα να επικοινωνήσουμε μαζί σας γι 'αυτό.

Συμπλήρωμα της ημέρας για εσάς και την αγαπημένη οικογένειά σας. Ζητώ συγγνώμη γι 'αυτό εισβολή, αποφάσισα να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail λόγω του επείγοντος χαρακτήρα που συμμετέχουν σε αυτό το θέμα. Να μην εκπλήσσεται ή να φοβάται εμένα για τη λήψη αυτό το mail.

Παρακαλώ ζητώ την άδειά σας και θα θέλετε να πάρετε τον εαυτό μου να σας παρουσιάσω. Είμαι η κ. Veronica Ναθαναήλ, δουλεύω με την Τράπεζα Διεθνών της Μπουρκίνα Φάσο (ΒΟΑ). Χρειάζομαι τη συνεργασία σας για τη λήψη δολάρια ($ 10.5) εκατομμύριο δολάρια που έχει σε μια αδρανή λογαριασμό με την τράπεζά μου για πάνω από 6 ετών, η οποία ανήκει σε έναν από τους ξένους πελάτες μας, ο οποίος πέθανε μαζί με όλη την οικογένειά του σε αεροπορικό δυστύχημα που συνέβη στο Κένυα, Ανατολική Αφρική.

Θα σας δώσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες αυτής της δράσης, όταν έχω το ενδιαφέρον σας, αλλά πρέπει να πω ότι η εμπιστοσύνη ευδοκιμεί επιχειρήσεις. Επομένως, ας συνείδησή σου προς την πρόταση αυτή να καλλιεργηθεί με ειλικρίνεια και εγώ δεν θα παραλείψω να επιστήσω την προσοχή σας ότι, αυτή η συναλλαγή είναι αναποδιά χωρίς κίνδυνο και θα πρέπει να κρατήσετε αυτή τη συναλλαγή (ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ).

Συμφωνώ ότι το 40% αυτών των χρημάτων θα είναι για σας ως ξένο εταίρο, σε σχέση με την παροχή μιας ξένης λογαριασμό, και το 60% θα ήταν για μένα, εγώ θα επισκεφθεί τη χώρα σας για την εκταμίευση, ανάλογα με το ποσοστό που αναφέρεται. Θυμηθείτε, πρέπει πρώτα να εφαρμόσετε στην τράπεζα και τη σχέση ή στο πλησιέστερο συγγενή του θανόντος πελάτη, αναφέροντας τη στάση σας, στέλνοντας την πλήρη datas σας για μένα.

Τα πλήρη στοιχεία σας
(1) Ονοματεπώνυμο ...
(2) Ηλικία ....
(3) Sex ...
(4) Υπηκοότητα ...
(5) Κατοχή ....
(6) Ιδιωτική Τηλ .... αριθμός τηλεφώνου και τηλεομοιοτυπίας για την εύκολη και αποτελεσματική επικοινωνία και την καριέρα μου ως τραπεζίτη,
Θα σας φέρει μέχρι και την ημερομηνία με όλες τις πληροφορίες το συντομότερο Ihear από εσάς. Αν δεν ακούσω από σας, εντός ορισμένης προθεσμίας Θα υποθέσω δεν σας ενδιαφέρει. Εν τω μεταξύ, αν είστε πρόθυμοι, ικανοί και ειλικρινής για αυτή τη συναλλαγή, παρακαλούμε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας.
Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω ιδιωτικών μου πληροφορίες παρακάτω.
veronicaveronica2011@windowslive.com
+226 7429 1080

Περιμένετε να σας ακούσουμε σύντομα στη συνέχεια.
Αφορά σε εσάς.
Η κ. Veronica



.................................................................................................................................................

Dear Friend,

Complement of the day to you and your beloved family. I apologize for this intrusion, I decided to contact you through email due to the urgency involved in this matter. Do not be astonished or afraid of me for receiving this mail.

Please I seek your permission and would want to get my self introduce to you. I am Mrs Veronica Nathaniel, I work with Bank International of Burkina Faso (B.O.A). I need your co-operation in receiving USD($10.5)Million Dollars that has been in a dormant account with my bank for over 6 years which belongs to one of our foreign customer who died along with his entire family in a plane crash that happened in Kenya, East Africa.

I will provide you with detailed information’s on the modalities of this operation once I have your interest but I must say that trust flourishes business. Therefore let your conscience towards this proposal be nurtured with sincerity and I will not fail to bring to your notice that, this transaction is hitch-free risk and you should keep this transaction (TOP SECRET).

I agree that 40% of this money will be for you as a foreign partner,in respect to the provision of a foreign account, and 60% would be for me, I will visit your country for disbursement according to the percentage indicated. Remember, you must apply first to the bank as relation or next of kin of the deceased customer, indicating your stand by sending your full datas to me.

YOUR FULL DETAILS
(1) Full Name...
(2) Age....
(3) Sex...
(4) Nationality...
(5) Occupation....
(6) Private Tel.... telephone and fax number for easy and effective communication and my career as a banker,
I will bring you up to date with all the information’s as soon as Ihear from you. If I don’t hear from you within a certain period I will assume you are not interested. Meanwhile, if you are willing, capable and honest for this transaction, kindly indicate your interest.
Contact me through my private info below.
veronicaveronica2011@windowslive.com
+226 7429 1080

Wait to hear from you soon next.
Regards To You.
Mrs Veronica

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου